:::: MENU ::::

لطف فرماندار شیراز: مجوز برگزاری تقدیر از فعالان ستادهای موسوی و کروبی

بالاخره جناب آقای فرماندار پس از کلی دو دو تا چهار و بعد از کلی بیانات گران‌بها در باره‌ی صندوق‌های پیدا شده توی کتابخانه و … تصمیم گرفت یه کار عقلانه انجام بده. بعید بود ازش اما جای تشکر داره. شاید هم ترسیده که عکس‌های روزی که چماق دستش بود و مردم رو کتک می‌زد منتشر بشه و آبروی نداشته‌اش بره. به هر حال جناب آقای فرماندار ما خائنین به ملت و آزادی و مردم‌سالاری رو نمی‌بخشیم و هرگز کارهایی که شما تو این چهار سال انجام دادیم رو از یاد نمی‌بریم. چه روزی که به صندلی قدرت!!! تکیه زدین و همه‌ی فعال‌های سیاسی اجتماعی رو قل و قمح کردین، چه فجایع انتخابات شورای شهر و چه انتخابات مجلس و خبرگان و چه … راستی روز 20 خرداد 1388 که پشت یه نیسان با چماق ایستاده بودین و نقش شعبان جعفری رو بازی می‌کردین رو هم فراموش نکردیم و هم‌چنین به یاد داریم که چه جوری روز 15 اسفند 1388 دنبال ماشین آقای خاتمی می‌دویدید و التماس می‌کردین که شاه‌چراغ نرن… به موقع و به جا من این عکس‌ها و سندها رو منتشر می‌کنم تا هم‌شهری‌های من بدونند که شما چه خدمت‌های شایانی کردین.
آقای فرماندار! نامه‌هایی که شما به مجموعه‌ها و فعالان سیاسی نوشتید موجود هست و توهین‌ها و تهمت‌های شما مکتوب و روزی شما باید جواب‌گوی مردم باشید و بگید که چرا؟ شما حتا از بیت آقای دستغیب هم نگذشتید و به اون‌ها هم جسارت کردین.

بگذریم آقای فرماندار! دل من یکی از شما خیلی خونه و هر بار که خواستم چیزی بگم تنها جواب این پرسش جلوی من رو گرفته که «آیا وقت من ارزش این رو داره که بخوام جواب شما رو بدم یا بگم چه فجایعی رو به بار آوردین؟» همین چند خطی هم که نوشتم بیشتر برای تشکر بود نه چیز دیگری.

متشکرم که به ما مجوز دادید تا از فعالان ستادهای انتخاباتی آقایان موسوی و کروبی تشکر کنیم. منت گذاشتید. لطف کردین. ما رو شرمنده‌ی خودتون کردین. خیلی کار خارق‌العاده و غیرباوری انجام دادین. شما برای این که این کار تمام قانون‌های بشری و غیربشری رو زیر پا گذاشتید و منت گذاشتید و قلم به دست گرفتید و از مادرزن عزیزتون خواستید که این‌بار دیگه نمیره و به جای توهین و تهدید و … مجوز برگزاری مراسمی رو امضا کردین که قراره توش از کسانی که جانشون رو گذاشتند تقدیر و تشکر بشه. قصد شما اینه که از فعالان سیاسی‌ای که توی دوران انتخابات زحمت کشیدند و کار کردند و دروغ شنیدند و پس از انتخابات کتک خوردند و بازداشت شدند و تهدید شدند و … تشکر ویژه بشه، اونم به لطف شما، آقای فرماندار! من دست شما رو می‌بوسم. منت بزرگی سر جامعه‌ی سیاسی فارس گذاشتید…

بگذریم…


پیام